Miejskie „Wodociągi” ulepszają kontakt z klientem

2021-04-19 08:26:02, Q4.pl

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji przedstawia udoskonalone, internetowe Biuro Obsługi Klienta.

Nowy, przyjazny interfejs i rozbudowany system iBOK-a umożliwia użytkownikom dostęp do aktualnych rozliczeń z możliwością ich przeglądania czy analizowanie zużycia wody za dowolny okres. Klient ma też wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur (można pobrać je w formacie PDF)

Z internetowego Biura Obsługi Klienta mogą korzystać wszyscy Klienci MPWiK Sp. z o.o. we Włocławku, którzy spełniają następujące warunki posiadają podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków. Aby skorzystać z iBOK, należy zaakceptować regulamin i prawidłowo przeprowadzić rejestrację.

Pełna informacja na ten temat dostępna jest tutaj.

(Informacja prasowa UM Włocławek)

Komentarze (0)


Dodaj swój komentarz