Zadecyduje internet, konkretnie zaś liczba głosów w plebiscycie marki na Facebooku. Plebiscyt trwa od wczoraj, głosy oddawać można do 19 listopada.
W tym roku, podobnie jak w roku ubiegłym, czerwone ciężarówki z logo Coca-Cola odwiedzą 14 polskich miast. Na wzór ubiegłorocznej edycji i w tym roku Coca-Cola daje możliwość wybrania dodatkowego 15 miasta, które odwiedzi świąteczny pojazd. Wystarczy oddać swój głos na tej stronie (wpisując nazwę miasta)i wzrastają szanse, że do naszego miasta zawita "zmotoryzowany Mikołaj" Do finału zakwalifikuje się 5 lokalizacji, które następnie 23 listopada będą walczyć o głosy w rozgrywce finałowej. Wydarzenie w dodatkowym 15 mieście zaplanowano na 20 grudnia.
Podczas eventów Coca-Cola zaprasza do wspólnej zabawy przyjaciół i całe rodziny. Będzie można m.in. zrobić zdjęcie w klimatycznym Pokoju Świętego Mikołaja, doświadczyć wirtualnej przejażdżki saniami Świętego Mikołaja dzięki technologii VR i fotelowi pneumatycznemu, dającego wybitnie realistyczny efekt przeżyć czy przygotować spersonalizowaną, świąteczną puszkę Coca-Cola Zero Cukru. Dodatkowo, animatorzy będą prowadzić gry, konkursy i zabawy z nagrodami.
W ramach promowania świątecznej misji Coca-Cola "Podaruj radość #jakMikołaj" marka zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki. W tym celu marka przygotowała konkretne narzędzie pomocowe: wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 PLN.
Komentarze (0)