Jak podnieść skuteczność sprzedaży w firmie, wykorzystując przy tym nowe technologie? 14 czerwca we Włocławskim Inkubatorze Innowacji i Przedsiębiorczości przy ul. Toruńskiej 148 odbędzie się pierwszy Startup Poland Camp we Włocławku.
To już druga edycja organizowana przez Fundację Startup Poland w polskich miastach. Pierwszą wersję campów fundacja tworzyła z Google, tym razem Partnerem kooperującym zostało Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Tematem przewodnim wydarzenia będzie sprzedaż produktów i usług z zastosowaniem nowych technologii w tym narzędzi internetowych, wspartej nowoczesnym marketingiem.
Do Włocławka przyjadą eksperci branżowi. Wśród zaproszonych spoza miasta gości pojawią się: Dominik Pokornowski (3.14 Public Relation), Artur Smolicki (New Creative), Joanna Makocka (NCBiR), Mariusz Wesołowski (Adwise.me). Nie zabraknie też lokalnego akcentu – w bloku ,,Rób Startupy we Włocławku” zaprezentuje się miejscowa firma, która opowie o tym jak sprzedaje swoje produkty.
Narzędzia i technologie pozwalające zwiększać skuteczność działań bardzo szybko się rozwijają. Dzięki nim możemy odpowiednio kierować marketingiem naszej firmy i docierać do nowych klientów oraz utrzymywać obecnych. Znajomość zasad nowoczesnej sprzedaży decyduje o sukcesie firm czy instytucji. Omnichannel, real time marketing, marketing automation, growthacking - te terminy brzmią egzotycznie, dopóki nie pozna się ich zasad działania i nie wykorzysta w strategii sprzedażowej firmy.
,,Chcemy przybliżyć zagadnienia nowoczesnej sprzedaży wykorzystującej np. social media wszystkim którzy prowadzą firmy lub w tych firmach pracują. Taka wiedza przyda się również freelancerom i przedstawicielom instytucji. Organizujemy pierwszy we Włocławku Startup Poland Camp, który będzie okazją do wysłuchania prelekcji najlepszych ekspertów z branży marketingu i nowych technologii, jak również szansą do nawiązania kontaktów. Jest to już druga edycja campów w Polsce, które odbywają się w kilkunastu największych miastach Polski“ - twierdzi Małgorzata Gontarek, która jest organizatorką spotkania we Włocławku z ramienia Startup Poland Camp.
Do Włocławka przyjadą eksperci branżowi. Wśród zaproszonych spoza miasta gości pojawią się: Dominik Pokornowski (3.14 Public Relation), Artur Smolicki (New Creative), Joanna Makocka (NCBiR), Mariusz Wesołowski (Adwise.me). Nie zabraknie też lokalnego akcentu - w bloku ,,Rób Startupy we Włocławku” zaprezentuje się miejscowa firma, która opowie o tym jak sprzedaje swoje produkty.
Startup Poland Camp składać się będzie z części prezentacyjnej po której uczestnicy będą mogli wziąć udział w tzw. afterparty i integrować się przy poczęstunku.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Wydarzenie organizuje Fundacja Startup Poland przy wsparciu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Gospodarzem miejsca i Partnerem został Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości. Wydarzenie odbędzie się 14 czerwca (czwartek), o godz 17:30, we Włocławskim Inkubatorze Innowacji i Przedsiębiorczości, przy ul. Toruńskiej 148
Rejestracja na wydarzenie:camp.evenea.pl
Wydarzenie na Facebooku:bit.ly/2wNLdC5
Komentarze (0)