Barometr Flotowy: popularność aut elektrycznych we flotach polskich firm będzie rosła

W ciągu najbliższych lat ponad połowa firm w Polsce będzie miała w swoich flotach samochody ze zelektryfikowanymi napędami – wynika z najnowszego raportu „Barometr Flotowy”, opublikowanego przez Arval Mobility Observatory. Zgodnie z tym opracowaniem obecnie to już nie pandemia, ale dostępność nowych samochodów, skutki wojny w Ukrainie i zawirowania makroekonomiczne najmocniej wpływają na decyzje menedżerów flot.

RePlan finansuje pozwy frankowiczów

RePlan proponuje unikalną formę finansowania sporów w sądzie. Klient nie płaci nic, aż do momentu wygrania sprawy. Przegranie sprawy w przypadku posiadania klauzul abuzywnych w umowie jest bardzo mało prawdopodobne. Jednak nawet, gdy klient przegra - jego koszty sądowe oraz koszty zasądzone na rzecz banku przez sąd - zapłaci RePlan.

Nowe biuro AstraZeneca w Krakowie poprowadzi operacje na skalę światową

Kraków to źródło talentów, potencjał akademicki, efektywne partnerstwo publiczno-prywatne i przychylność samorządu - mówiła Barbara Kozierkiewicz, dyrektor Globalnych Systemów Klinicznych i wiceprezes zarządu AstraZeneca Pharma Poland, 18 maja podczas uroczystego otwarcia krakowskiego biura AstraZeneca w nowej lokalizacji.

Frankowicze bez systemowego wsparcia

Rada Polityki Pieniężnej, w odpowiedzi na ciągle rosnącą inflację, zdecydowała o ósmej z rzędu podwyżce stóp procentowych. Główna stawka oprocentowania w NBP od maja wynosi 5,25 proc. Ostatni raz stopa referencyjna przekraczała 5 proc. w 2008 roku. Raty kredytów szybują w górę. W kilka miesięcy wzrosły nawet o kilkadziesiąt procent.

Kongres Impact’22: agencje informacyjne są na pierwszej linii frontu w walce z fake newsami

Pandemia, a następnie wojna w Ukrainie, wywołały prawdziwą falę dezinformacji w mediach i kanałach społecznościowych – przyznali zgodnie uczestnicy panelu eksperckiego podczas kongresu Impact’22 w Poznaniu. Jak zauważył Łukasz Świerżewski, członek zarządu Polskiej Agencji Prasowej, skuteczna walka z dezinformacją stanowi szczególne wyzwanie dla dziennikarzy, którzy muszą publikować informacje nie tylko rzetelnie, ale też jak najszybciej.

ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji

Nowa strategia komunikacji sopockiego ubezpieczyciela to koncepcja bazująca na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików. W kreacjach wizerunkowych i produktowych zobaczymy dzieła m.in. takich artystów jak Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek czy Paweł Magnus.