
Dzięki programowi Karta Mieszkańca Włocławka z ulg i benefitów może już skorzystać ponad 5 tysięcy włocławian, którzy zarejestrowali się w aplikacji mKarta lub złożyli u nas wnioski wraz z wymaganymi do wglądu dokumentami.
Każdego dnia w Urzędzie Miasta przy Zielonym Rynkuprzyjmowanych jest blisko sto osób, które przychodzą złożyć wniosek o wydanie tradycyjnej, plastikowej karty lub dowiedzieć się o szczegóły.
Chętnie wyjaśniamy wszelkie wątpliwości, a do dyspozycji Naszych Mieszkańców jesteśmy w pokoju nr 102 na pierwszym piętrze - informuje miejski ratusz.
Przypominamy najważniejsze zasady, które należy spełnić, by otrzymać Kartę Mieszkańca:
- należy wypełnić prosty formularz wniosku (są one dostępne w holu Urzędu na parterze oraz przy pokoju 102 na pierwszym piętrze)
- trzeba mieć ze sobą zeznanie podatkowe PIT (w przypadku emerytów coroczne rozliczenie z ZUS, a w przypadku osób nieosiągających dochodu stosowne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego we Włocławku), studenci muszą okazać ważną legitymację włocławskiej uczelni, a pełnoletni uczniowie ważną legitymację szkolną.
- kierowcy proszeni są o dopisanie we wniosku numeru rejestracyjnego auta (do Karty Mieszkańca można „podpiąć” maksymalnie 5 aut).
Ważne: zeznanie podatkowe PIT należy przedstawić wyłącznie do wglądu, nie zbieramy Państwa dokumentów, musimy jedynie zweryfikować adres Urzędu Skarbowego oraz podstawowe dane wnioskodawcy.
źródło: UM Włocławek
Komentarze (0)