Wnioski w formie papierowej należy składać w terminie od 15 stycznia 2025 r. do 30 kwietnia 2025 r. w Urzędzie Miasta Włocławek, Wydział Środowiska, ul. 3 Maja 22, pokój 25 lub 36.
O kolejności wyboru wniosku zdecydują następujące kryteria:
-data wpływu do Urzędu Miasta Włocławek kompletnego wniosku,
-stopień pilności usunięcia wyrobów zawierających azbest zgodnie z „Oceną stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest”, sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649),
-potwierdzone, jako zgodne z prawdą, złożone załączniki, Oświadczenia (1-6) i inne dokumenty.
Podstawą realizacji zadania będzie zapisanie nieruchomości w dokumentach inwentaryzacyjnych, objętych gminnym programem usuwania wyrobów zawierających azbest.
Miasto wyłoni w przetargu wykonawcę, który wykona prace związane z demontażem, zbieraniem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest.
Program jest finansowany z miejskiego budżetu, kwota na jego realizację wynosi 50 tys. zł.
Pełna informacja na ten temat: https://bip.um.wlocl.pl/12906/609/nabor-wnioskow-dotyczacych-usuniecia-wyrobow-zawierajacych-azbest-z-nieruchomosci-znajdujacych-sie-na-terenie-gminy-miasto-wloclawek-w-2025-roku.html
(Inf. prasowa UM Włocławek)
Komentarze (0)