W piątek 27 maja odbyła się największa konferencja marketingowa w regionie pt. „Digital Włocławek – Jak zaistnieć w internecie”.
Specjalnie dla lokalnych przedsiębiorców Włocławskie Centrum Biznesu przygotowało inspirujące wydarzenie, w ramach którego było można poszerzyć swoją wiedzę z zakresu mediów społecznościowych.
W trakcie konferencji uczestnicy dowiedzieli się jak:
- budować relacje z klientami przez media społecznościowe,
- prawidłowo przygotować się do działania, aby wykluczyć wszystkie ograniczenia,
- stworzyć stronę zachęcającą do podejmowania interakcji przez klientów,
- budować markę w świecie digital,
- skutecznie promować firmę w sieci.
Poznali narzędzia ułatwiające tworzenie landingpage, badania pomiaru efektywności wdrożonych rozwiązań w kampaniach reklamowych jak również omówione zostaną kanały komunikacji z potencjalnym klientem.
Prelegentami były osoby, które w branży digital marketingu, którzy od lat odnoszą sukcesu, a kreowane przez nich rozwiązania wdrażane są w wielu firmach o zasięgu zarówno lokalnym, krajowym jak i międzynarodowym. Wysoki poziom prelekcji zapewnili:
- Artur Jabłoński – digitalk
- Robert Skowron – Landingi
- Patryk Ciechanowski – Spoko marketing
- Maja Kołtońska – Menager sieci frenczyzowej
- Martyna Binczarska – Siecportali.pl
(Informacja prasowa organizatora)
Komentarze (0)