„Miejska Sztuka Komunikacji” w MPK

2021-09-24 11:56:51, Q4.pl

„Miejska Sztuka Komunikacji” to program MPK Sp. z o.o., który realizowany jest w ramach nowej koncepcji zarządzania Spółką - społecznej odpowiedzialności biznesu.

14 września br. Prezes MPK Andrzej Stasiak podpisał „Kodeks Dobrych Praktyk Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o.”, na mocy którego Spółka wprowadziła nowoczesną koncepcję zarządzania, opracowaną przez ekspertów z 99 krajów – CSR ang. Corporate Social Responsibility, czyli społeczną odpowiedzialność biznesu. W oparciu o Kodeks Dobrych Praktyk, opracowana została „Strategia CSR MPK Sp. z o.o.”, którą Spółka będzie realizować długofalowo.

Autorska koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu MPK opiera się na trzech filarach: odpowiedzialności społecznej, odpowiedzialności gospodarczej oraz odpowiedzialności środowiskowej.

„Miejska Sztuka Komunikacji” została wpisana w strategię Spółki, mając na celu wspieranie utalentowanych mieszkańców Włocławka. Jest to szeroki program, który zakłada współpracę z artystami różnych dziedzin. Pierwsza odsłona odbyła się 16 września. Pracownicy MPK świętowali Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu – koncertem włocławskiego pianisty Wojciecha Marcinika. Spółka wychodzi z założenia, że sztuka łączy ludzi jak również czyni to komunikacja i stąd pomysł na „Miejską Sztukę Komunikacji”. Przedsięwzięcia MPK ze środowiskiem artystycznym mają ukazać miejską komunikację jako wartość – potrzebną i atrakcyjną w społeczeństwie.

Ponadto, w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu Zarząd Spółki zachęcał Pracowników do zamiany samochodu na rower, autobus, spacer, transport zbiorowy, w zamian oferując zdrowe i smaczne drugie śniadanie w pracy. Akcja cieszyła się dużą popularnością wśród Pracowników MPK.

Jeszcze w tym roku MPK zaprezentuje społeczeństwu kolejną odsłonę „Miejskiej Sztuki Komunikacji” a także inne aktywności związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Warto śledzić oficjalny profil MPK na portalu społecznościowym Facebook, na którym Spółka na bieżąco informuje o swoich działaniach.

(Informacja prasowa MPK Włocławek)

Komentarze (0)


Dodaj swój komentarz