Wakacje z Fundacją w Marinie Zarzeczewo

2021-07-19 08:32:10, Q4.pl

W ubiegły piątek, niestety w deszczową pogodę, żeglarze z YACHT CLUB ANWIL zakończyli realizację pięciodniowego projektu "Wakacje z Fundacją w Marinie Zarzeczewo", w którym udział wzięło ok 50 dzieci z Włocławka i okolic.

Pobyty te cieszą się od lat ogromnym powodzeniem u dzieci - a dlaczego tak jest prezentują załączone zdjęcia z zajęć.

Były pływania jachtami żaglowymi, rowerami wodnymi i kajakami. Odwiedziliśmy też pszczelarza w ODR , który opowiedział nam sporo
ciekawostek z życia tak bardzo pożytecznych pszczół.

Byliśmy zwiedzać okolicę, zapoznając się z ciekawostkami przyrodniczymi otuliny Zatoki Zarzeczewo, uczestniczyliśmy w grach i zajęciach pro-eko z paniami z Włocławskiego Centrum Edukacji Ekologicznej, przeciągaliśmy linę, skakaliśmy zespołowo na skakance i ledwo dotarliśmy do mariny bo trzy powalone drzewa trzeba było pociąć gdyż blokowały drogę naszym autobusom.

W piątek, graliśmy w piłkarzyki, rzucaliśmy ringo na krzyżak, graliśmy w jeszcze wiele innych gier, rysowaliśmy eko obrazki i wysłuchaliśmy ratownika Konrada "jak prawidłowo zachowywać się na wodzie". Były to zajęcia pod namiotem, bo deszcz lał prawie całe przedpołudnie. Widocznie niebo płakało, że to koniec projektu. Na koniec zrobiliśmy sobie tzw. "rodzinną" pamiątkową fotkę. Chętnie wrócimy tu za rok.