
Pandemia zmusiła wiele firm do przestawienia się na sprzedaż wysyłkową i przeorganizowania pracy w trybie ekspresowym. Nikt, poczynając od firm kurierskich, dostawców kartonów, papieru nie był gotowy na tak wielkie przeniesienie się sprzedaży do Internetu a teraz po raz trzeci mamy ogólny lockdown.
Rozwój branży erotycznej w okresie Koronawirusa w Polsce
Sytuacja na świecie spowodowała eksplozję nowych pomysłów ze strony producentów gadżetów dla dorosłych. Większość fabryk znajduje się w Chinach i kiedy Pandemia doszła do Polski około marca 2020 roku, to Chiny już częściowo żyły w nowej rzeczywistości. Po ich czasowych lockdownie na przełomie 2019 i 2020 fabryki wróciły do pracy z jeszcze większą mocą produkcyjną.
Producenci skupili się na wykorzystaniu czasu na nowe projekty, które były już gotowe w czasie pierwszego lockdownu w Polsce.
Polscy Klienci w obliczu kolejnych lockdownów w Polsce zmuszeni zostali do pozostania w domach. Potrzeby zakupowe zmieniły się w zależności od ich statusu seksualnego.
- Część pozostała w domach ze stałymi partnerami seksualnymi - Ci częściej myśleli o współżyciu i jakości ich seksu.
- Druga grupa pozostała bez partnera seksualnego i brakiem możliwości nawiązania jednorazowych, tymczasowych stosunków seksualnych.
Pierwsza grupa, która miała partnera obok siebie podczas izolacji, sięgała częściej po produkty do wspólnego seksu: lubrykanty, wibratory dla par, akcesoria do krępowania i seksowną bieliznę.
Grupa bez obecnego partnera seksualnego lub rozdzielona przez zamknięcie granic poszukiwała gadżetów sterowanych aplikacją na odległość lub masturbatory dla mężczyzn a wibratory dla Kobiet.
Nowości w projektach producentów
Marki prześcigając się w najnowszej technologii oferują coraz lepsze rozwiązania. Do tej pory Polska nie była dla nich głównym miejscem zbytu produktów, ale w okresie Koronawirusa, Polscy konsumenci stali się znaczącą grupą odbiorców gadżetów dla dorosłych.
Jednym z takich produktów są bezdotykowe masażery firmy Satisfyer sterowane za pomocą aplikacji. Masażery Satisfyer na black week 2020 roku sklep erotyczny N69.pl sprzedał w setkach tylko w ten jeden weekend roku.
Dzięki aplikacji w języku polskim możemy przejmować kontrolę nad urządzeniem z dowolnego miejsca na ziemi. Całość aplikacji jest już w języku polskim, zatem nikt nie będzie miał problemu z uruchomieniem i użytkowaniem gadżetu.
Sklepy erotyczne w Warszawie
Pandemia zmusiła wiele firm do przestawienia się na sprzedaż wysyłkową. Tak jak w innych branżach największym wyzwaniem był czas. Sklepy musiały błyskawicznie przekształcać się i dostosowywać towar i zaplecze informatyczno- magazynowe do nowej rzeczywistości. Nikt, poczynając od firm kurierskich, dostawców kartonów, papieru nie był gotowy na tak wielkie przeniesienie się sprzedaży do Internetu.
Wiele sklepów erotycznych w Warszawie pracowało w skróconych godzinach lub całkowicie było zamkniętych.
Podczas gdy ich wysyłki z magazynów szły pełną parą. Największe sklepy odnotowywały sprzedaż podobną lub wyższą do ich najlepszych kwartałów w roku.
Uruchomienie najnowocześniejszych technologii umożliwiło przekształcenie wielu sklepów w punkty odbioru towarów. Wszystkie zamówienia złożone drogą Internetową z odbiorem osobistym w sklepie w Warszawie Klienci mogli odebrać w ciągu 2h od złożenia zamówienia.
Mając na uwadze panujące obostrzenia i zwiększającą się ilość zachorowań w stolicy Klienci musieli tylko posiadać numer swojego zamówienia, a Obsługa Sklepowa błyskawicznie wydawała przygotowane wcześniej już zamówienia.
Dla wszystkich przedsiębiorstw rozwój i większa sprzedaż to bardzo pozytywny element w skali rozwoju firmy. Niemniej jeżeli rozwój następuje tak dynamicznie, że całość funkcjonowania i schemat działania musi być przeorganizowany tak szybko to prawdziwe wyzwanie dla całej branży.
Komentarze (0)