Dyżur telefoniczny dla seniorów

2021-03-15 09:35:45, Q4.pl

Większość emerytów i rencistów woli dostawać świadczenia z ZUS na rachunek bankowy. Ten sposób wybrało 78 proc. seniorów z toruńskiego oddziału ZUS. Tych, co dalej oczekują, co miesiąc na listonosza, ZUS próbuje zachęcić do bezgotówkowego pobierania świadczeń i korzystania z rachunku bankowego. Dlatego 17 marca ZUS organizuje dyżur telefoniczny pod hasłem „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo”.

W trakcie dyżuru będzie można dowiedzieć się o korzyściach z pobieranie emerytury lub renty na konto, a także jak zmienić sposób wypłaty świadczeń w ZUS. Eksperci dyżurować będą w godz. 8-10.00 pod nr. tel. 56 49 835 81 i w godz. 9-11.00 pod nr. tel. 502 008 688 – informuje Krystyna Michałek, rzecznik regionalny ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.

Również 17 marca odbędzie się dyżur telefoniczny, którego tematem będą nowe zasady rozliczenia podatku osób pobierających emerytury i renty. Podczas dyżuru pracownicy ZUS udzielą informacji nt. sposobu wyliczania podatku i stawek podatkowych, a także odnośnie realizacji niedopłaty podatku. Eksperci ZUS będą odpowiadać na pytania w godz. 9-11.00 pod nr. tel. 56 610 93 32.

(Informacja prasowa ZUS)

Komentarze (0)


Dodaj swój komentarz