Jeśli nie jest to konieczne, zrezygnujcie z wizyty w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji, a wasze sprawy załatwcie telefonicznie, lub drogą mailową - apeluje spółka do swoich klientów. To kolejne działania prewencyjne podjęte w regionie w związku z rozwojem epidemii koronawirusa.
W związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju apelujemy do naszych klientów o kontakt za pośrednictwem telefonu i poczty mailowej. Jeśli Państwa sprawa nie wymaga bezpośredniej wizyty w naszej spółce zwracamy się z prośbą o kontakt tylko telefoniczny lub mailowy - informuje w wiadomości przesłanej do mediów.
Spółka podkreśla, że są to działania prewencyjne wpisujące się w podejmowane na szczeblu centralnym decyzje w zakresie profilaktyki ograniczania ryzyka zarażenia koronowirusem. Jednocześnie podkreśla, że wszystkie działy MPWiK pracują normalnie, a pracownicy wciąż służą pomocą.
Spis kontaktów i telefonów jest dostępny na naszej stronie internetowej. Dziękujemy za wyrozumiałość - czytamy w oświadczeniu.
Komentarze (0)