Specjalną ofertę promocyjną dla mieszkańców przygotują 54 firmy - informuje Włocławskie Centrum Biznesu – Inkubator Przedsiębiorczości, organizator wydarzenia.
Wzorem innych miast realizujących takie przedsięwzięcia, przez trzy dni (od 22 do 24 listopada 2019 roku) we Włocławku klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów.
Swoją ofertę przygotowują restauracje, sklepy, hotele, kawiarnie i różne punkty usługowe, których listę zamieszczono poniżej. Co ważne, oferta akcji „Włocławek za pół ceny” obejmuje także instytucje kulturalne m.in. Teatr Impresaryjny oraz Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej. Kawiarnia Miodnia, czyli zwycięzca pierwszej edycji konkursu na Markowy Lokal Śródmieścia, również bierze udział w wydarzeniu.
Akcja „Włocławek za pół ceny” odbywa się w naszym mieście po raz pierwszy.
Więcej informacji na temat dokładnej oferty przygotowanej przez każdego z uczestników akcji można uzyskać na stronie na Facebooku, którą prowadzi organizator.
(Inf. prasowa Urząd Miasta)
Komentarze (0)