Jak podnieść skuteczność sprzedaży w firmie, wykorzystując przy tym nowe technologie? 14 czerwca we Włocławskim Inkubatorze Innowacji i Przedsiębiorczości przy ul. Toruńskiej 148 odbędzie się pierwszy Startup Poland Camp we Włocławku.
To już druga edycja organizowana przez Fundację Startup Poland w polskich miastach. Pierwszą wersję campów fundacja tworzyła z Google, tym razem Partnerem kooperującym zostało Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Tematem przewodnim wydarzenia będzie sprzedaż produktów i usług z zastosowaniem nowych technologii w tym narzędzi internetowych, wspartej nowoczesnym marketingiem.
Do Włocławka przyjadą eksperci branżowi. Wśród zaproszonych spoza miasta gości pojawią się: Dominik Pokornowski (3.14 Public Relation), Artur Smolicki (New Creative), Joanna Makocka (NCBiR), Mariusz Wesołowski (Adwise.me). Nie zabraknie też lokalnego akcentu – w bloku ,,Rób Startupy we Włocławku” zaprezentuje się miejscowa firma, która opowie o tym jak sprzedaje swoje produkty.
Pełna informacja na ten temat: https://inkubator.wloclawek.pl/jak-podniesc-skutecznosc-sprzedazy-w-firmie-wykorzystujac-przy-tym-nowe-technologie-rusza-pierwszy-startup-poland-camp-we-wloclawku/
Komentarze (0)