Wróć do Praca - Dam pracę

Serwisanta ds. reklamacji i zwrotów - NOWA HALA

Autor
ESEN
Telefon
608244474
Email
praca@skv.pl
Lokalizacja
WŁOCŁAWEK
Cena
5400.00
Data dodania
2025-02-18 10:19:40
Opis
Serwisant do działu reklamacji i zwrotów O Nas: Jesteśmy stabilną i dynamicznie rozwijającą się firmą z branży motoryzacyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku. W związku z kolejnym etapem rozwoju naszej Firmy poszukujemy do swojego zespołu kolejnej osoby do działu reklamacji i zwrotów. Zostań częścią S.K.A. Zapewniamy Ci: • Atrakcyjne wynagrodzenie na start w wysokości 5.400,00 zł brutto, która wraz z efektami pracy będzie tylko rosnąć, • Szanse na awans, • Pracę stacjonarną w Włocławku, w godzinach 7-15, od poniedziałku do piątku, • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (po trzy miesięcznym okresie próbnym), • Perspektywę rozwoju w firmie działającej na rynku od ponad 15 lat, • Stanowisko o wysokim stopniu samodzielności w firmie, • Program wdrożeniowy – poznasz nasze produkty, rozwiniesz kompetencje miękkie, • Stałe wsparcie podczas wykonywania swoich zadań, • Pracę w dynamicznym, przyjaznym i wspierającym zespole, • Współpracę na lata w stabilnej branży. Od kandydatów oczekujemy: • zamiłowania do majsterkowania; • wiedzy z zakresu budowy i funkcjonowania pojazdów mechanicznych; • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz umiejętności manualne i doświadczenie warsztatowe z zakresu naprawy i obsługi pojazdów samochodowych będą dodatkowym atutem. • znajomości specyfiki części motoryzacyjnych; • wykształcenia technicznego; • umiejętności dobrej obsługi komputera, w tym z zakresu pakietu MS Office; • sumiennego i starannego wykonywania powierzonych prac, bardzo dobrej organizacji pracy; Zakres obowiązków: • obsługa klienta w zakresie serwisu oraz reklamacji, prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami i serwisem, analizowanie zasadności roszczeń oraz nadzór nad terminowością i zgodnością realizowanych zadań; • nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, weryfikacja techniczna i merytoryczna); • przygotowanie odpowiedzi na reklamację i przekazanie jej klientowi; • wyjaśnienie wątpliwości klientów, dotyczących reklamacji; • wprowadzenie reklamacji do systemu. Jesteś gotowy na nowe wyzwania ? Chcesz pracować w młodym prężnie rozwijającym się zespole ? Dołącz do Nas ! To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Podczas aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obecnych i przyszłych rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”.