
ANWIL z Grupy ORLEN w sezonie 2025/26 kontynuuje sponsoring tytularny Klubu Koszykówki Włocławek. Sponsorem strategicznym klubu pozostanie także ORLEN.
Wieloletnie zaangażowanie ANWILU we włocławską koszykówkę przyczyniło się do licznych sukcesów drużyny, która stała się sportową wizytówką miasta i regionu. Logotyp spółki po raz kolejny znajdzie się w centralnym punkcie koszulek meczowych koszykarzy. Kontynuacja sponsoringu tytularnego przez ANWIL oraz wsparcie strategiczne ze strony ORLENU umacniają podstawy dalszego rozwoju klubu i umożliwiają rywalizację na najwyższym poziomie, zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych rozgrywkach.
- Decyzja o kontynuacji sponsoringu tytularnego została podjęta mimo trudnej sytuacji branży, w której działa ANWIL. Zrezygnowaliśmy z innych działań sponsoringowych, ale wierzymy, że wsparcie dla włocławskiej koszykówki to inwestycja w coś więcej niż tylko sport - to element tożsamości miasta i regionu. Oczekujemy od zespołu pełnego zaangażowania i ambitnej walki o jak najlepsze wyniki w nadchodzącym sezonie. Na to liczą również nasi pracownicy i kibice, którzy od lat są częścią tej wyjątkowej historii - podkreśla Konrad Tajduś, Prezes Zarządu ANWIL.
Umowa sponsoringowa pomiędzy ANWILEM oraz ORLENEM a Klubem Koszykówki Włocławek będzie obowiązywała do końca czerwca 2026 roku. Logotyp ORLENU będzie prezentowany na najlepszych powierzchniach reklamowych w Hali Mistrzów we Włocławku (w tym na parkiecie – na kołach podkoszowych i bandach LED) oraz na strojach sportowych zawodników. Stała ekspozycja logotypu ORLEN, również podczas telewizyjnych i internetowych transmisji krajowych rozgrywek ligowych i europejskich pucharów, będzie dla Grupy ORLEN gwarancją dotarcia do tysięcy kibiców koszykówki.
- Klub koszykarski to sportowa wizytówka Włocławka i doskonale rozumiemy, jak istotną rolę odgrywa w życiu lokalnej społeczności. Już od blisko 30 lat ANWIL z Grupy ORLEN angażuje się w jego rozwój. Naszym celem jest dalsze wzmacnianie tej współpracy i wniesienie istotnego wkładu w sukcesy drużyny w nadchodzącym sezonie. Na pewno ucieszą one jej licznych kibiców, wśród których jest także wielu pracowników ANWILU – powiedziała Lidia Kołucka, Dyrektor Wykonawcza ds. Sponsoringu ORLEN.
- Razem z naszym Sponsorem Strategicznym ORLENEM oraz Sponsorem Tytularnym ANWILEM wkraczamy w sezon 2025/2026. Sezon tym bardziej wyjątkowy, że w nowym roku będziemy świętować 30-lecie współpracy. Trzy dekady wspólnej drogi to kluczowy czas największych sukcesów naszego Klubu. Chciałbym serdecznie podziękować, że w obliczu trudnej sytuacji w branży, firma nadal wierzy, że sponsoring koszykówki to coś więcej niż projekt biznesowy i widzi w tym ludzi, relacje, historię i przyszłość - stwierdził Łukasz Pszczółkowski, Prezes Zarządu KK Włocławek.
Anwil Włocławek trzykrotnie w swojej historii sięgał po mistrzostwo kraju, ośmiokrotnie po wicemistrzostwo i czterokrotnie po brązowy medal. Do tego cztery razy triumfował w Pucharze i trzy razy w Superpucharze Polski. W sezonie 2024/25 ORLEN Basket Ligi włocławianie otarli się o najniższy stopień podium - w meczu o 3. miejsce play-offów minimalnie przegrali w dwumeczu z Treflem Sopot.
inf. prasowa ANWIL S.A.
Komentarze (0)