Poznajcie nowych „bohaterów marki” ANWILU

2022-05-10 09:31:13, Q4.pl

Włocławska spółka chemiczna, należąca do Grupy ORLEN, opracowała serię edukacyjnych bajek dla dzieci. Ich narratorami są „Granulki” - sympatyczne, animowane postacie, które jednocześnie stają się tzw. „brand heroes” i będą wykorzystywane w szerszej komunikacji marketingowej.

Nowi bohaterowie ANWILU to przyjaciele - Ula Granula, Anka Saletrzanka oraz Canwilek. Każde z nich symbolizuje jeden z nawozów azotowych, znajdujących się w ofercie spółki tj.: saletra amonowa i dwa rodzaje saletrzaków CANWIL.

Stworzenie postaci jako nośnika wartości i cech charakterystycznych dla marki to duże wyzwanie. Taki bohater powinien być nie tylko wiarygodny i spójny z wizerunkiem firmy, ale musi także wyróżniać się na tle pozostałych „brand heroes”. Mamy przekonanie, że nasze „Granulki” takie właśnie są. Wykorzystanie animowanych postaci w edukacyjnych bajkach dla dzieci to dopiero początek aktywności marketingowych, w które będą one angażowane. Zakładamy, że pojawią się w komunikacji kierowanej do najmłodszych (np. w postaci maskotek czy jako bohaterowie kolorowanek), ale również w materiałach tematycznych - rolniczych, jako narratorzy wyjaśniający bardziej skomplikowane procesy czy zjawiska przyrodnicze - powiedziała Elżbieta Jabłońska, Z-ca Dyrektora Obszaru Komunikacji, Marketingu i Sponsoringu w ANWILU.

Seria edukacyjnych bajek od ANWILU nosi tytuł „Przygody Granulek”. Ich pierwsza misja to bioróżnorodność. Granulki poznajemy zaraz po tym jak przeprowadziły się z miasta na wieś. Mają głowy pełne pomysłów na kolejne uprawy, jednak jak się okazuje, to wcale nie jest takie proste. Głównym przesłaniem pierwszych czterech odcinków jest edukacja ekologiczna dzieci w zakresie ochrony środowiska, bioróżnorodności oraz poszanowania życia owadów, ptaków i zwierząt. Spółka już teraz zapowiada kontynuację przygód Granulek i kolejne misje dla tych uroczych bohaterów do zrealizowania.

Zobacz „Przygody Granulek” już teraz.

(Informacja prasowa ANWIL S.A.)

Komentarze (0)


Dodaj swój komentarz