Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. zamówień publicznych, do którego należeć będzie prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
Pośród wymagań znajdują się między innymi:
Wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
Ukończone szkolenia z zakresu stosowania ustawy PZP,
Pożądane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
Min. 3 lata pracy na stanowisku administracyjnym, w tym przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
Aktualna wiedza z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych,
PGK Saniko oferuje w zamian:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
Pakiet socjalny,
Pracę w zgranym zespole.
Szczegółowe wymagania, zakres obowiązków oraz informacje na temat wymaganych dokumentów znajdują się na stronie internetowej PGK Saniko.
Komentarze (0)