Saniko: Zmiany w Biurze Obsługi Klienta

2020-03-20 11:35:22, Maciej Kowalczyk

Zarząd PGK 'Saniko' Sp.z.o.z informuje, że od najbliższego wtorku tj. 24 marca, do odwołania, spółka nie będzie prowadziła wydłużonych, wtorkowych dyżurów Biura Obsługi Klienta.

Przypominają, że stosując się do zaleceń władz centralnych, w związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom mającym bezpośredni kontakt z klientami, Biura Obsługi Klienta oraz kasa przedsiębiorstwa czynne są od poniedziałki do piątku w godzinach od 9.00 - 12.00. Ponadto, w celu ograniczenia do minimum niebezpieczeństwa rozprzestrzeniania się wirusa, klienci obsługiwani są pojedynczo.

Worki na odpady wydawane będą mieszkańcom w godzinach pracy BOK. Przypominają, że Punkt Selektywnej Zbiórki odpadów Komunalnych jest nieczynny do odwołania.
PGK 'Saniko' S.p.z.o.o zaleca dokonywanie wpłat za rachunki drogą elektroniczną lub telefonicznie. W tym celu uruchomiona została dodatkowa linia telefoniczna o numerze 54 412-38-89 oraz działać będą dotychczasowe nr tel. 54412 38 77, 78 i 79. Na bieżąco monitorowane będzie skrzynka elektroniczna saniko@saniko.com.pl.

Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, że pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami mającymi na celu, jeszcze bardziej usprawnić możliwości obsługi klientów przez PGK Saniko drogą elektroniczną.

(Inf. prasowa SANIKO)

Komentarze (0)


Dodaj swój komentarz