Od 20 do 22 marca po raz drugi włocławianie będą mogli skorzystać z atrakcyjnych promocji przygotowanych przez przedsiębiorców. To będzie weekend pod znakiem rabatów – kolejna edycja akcji „Włocławek za pół ceny” zbliża się wielkimi krokami.
Wzorem innych miast realizujących takie przedsięwzięcia, przez trzy dni we Włocławku klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów nawet powyżej 50 %.
„Jest to akcja która doprowadza do tego że wszyscy wygrywają. Wygrywają przedsiębiorcy, wygrywają klienci którzy korzystają przez cały weekend z wielu rabatów.” – powiedział Patryk Ciechanowski, właściciel Spoko Cafe.
Swoją ofertę przygotowują restauracje, sklepy, hotele, kawiarnie i różne punkty usługowe. Co ważne, oferta akcji „Włocławek za pół ceny” obejmuje także instytucje kulturalne m.in. Teatr Impresaryjny oraz Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej.
Przypomnijmy, pierwsza edycja akcji miała miejsce w listopadzie ubiegłego roku. W akcji wzięło udział 54 przedsiębiorców i 5 tysięcy mieszkańców.
„Pierwsza edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Mamy nadzieje że ta edycja będzie cieszyła się jeszcze większym zainteresowaniem. To już widać choćby po firmach które się do nas zgłaszają. Docelowo chcielibyśmy żeby zarejestrowało się nam około 70 podmiotów ale to nie jest górna granica. Im więcej przedsiębiorców tym lepiej” – mówi Jakub Girczyc, Włocławskie Centrum Biznesu.
Każdy przedsiębiorca, który zechciałby wziąć udział w akcji, może wysłać swoje zgłoszenie do 9 Marca. Formularz znajduję się na stronie ‘Włocławskiego Centrum Biznesu’.
Więcej informacji na temat dokładnej oferty przygotowanej przez każdego z uczestników akcji można uzyskać też na stronie na Facebooku, którą prowadzi organizator.
Komentarze (0)