Sukces nas zaskoczył – organizatorzy o ,Włocławku za pół ceny'

2019-11-29 08:52:17, Maciej Kowalczyk

W miniony weekend ponad 50 włocławskich przedsiębiorców zdecydowało się przyłączyć do akcji organizowanej przez Włocławskie Centrum Biznesu i Patryka Ciechanowskiego ze SPOKO Cafe. Zaskoczyła nas bardzo pozytywnym odzewem– zapewnia Jakub Girczyc z WCB.

Biorące udział w akcji sklepy, punkty usługowe, bary, czy restauracje przez piątek, sobotę i niedzielę udostępniały swoim klientom wybrane (minimum 3) produkty za 50% ceny. Nic dziwnego, że z tej oferty zdecydowało się skorzystać wielu mieszkańców. Choć dane są jeszcze niepełne a raporty od firm dopiero spływają, szacunki mówią o liczbie 5-6 tysięcy klientów. To sporo.

Były miejsca, gdzie w akcji, korzystając ze zniżek, w ciągu tych trzech dni wzięło udział 500-600 osób – podkreśla Patryk Ciechanowski – Tak samo pozytywny odzew ze strony przedsiębiorców. Wiele firm było zadowolonych, że udało im się pozyskać nowych klientów i nawiązać nowe relacje biznesowe.

Jak zapewnia, akcję można uznać za „bardzo udaną”, pomimo tego, że na jej realizację było mało czasu. Warto w tym miejscu zauważyć, że z powodu napiętego harmonogramu nie wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy zdążyli zgłosić swój akces do przedsięwzięcia. Wszystko wskazuje na to, że będą mieli ku temu okazję. Jak zapewniają organizatorzy, wcześniejsze plany nie uległy zmianie i „Włocławek za pół ceny” powróci w kolejnej odsłonie:

Mamy nadzieję, że około marca będziemy mogli zapowiedzieć drugą edycję – zapowiada Jakub Girczyc – Z tego miejsca chciałbym zaprosić przedsiębiorców, którzy funkcjonują na terenie Włocławka, żeby już teraz zgłaszali nam zainteresowanie tą akcją. Tak, żeby w momencie kiedy ta akcja będzie przez nas przygotowywana, móc się z każdym skontaktować.

Wcześniej, bo już 8 grudnia WCB zaprasza do wzięcia udziału w trzeciej już odsłonie „Targowego Śródmieścia”. Szczegóły grudniowej edycji podane zostaną w przyszłym tygodniu.

Komentarze (0)


Dodaj swój komentarz