www.q4.pl Poczta Mieszkańcy mówią Forum Zwierzaki Czat Moje q4
Włocławek
 W obiektywie
Koncerty na scenie na Wiśle – Hamkało i Covergreen
zobacz 
 Włocławska galeria
XV Integracyjne Regaty Żeglarskie ''Antałek''
 Ogłoszenia drobne







 Ogłoszenia drobne / Dam pracę
  

Sprzedam - Elektronika Wynajmę - Dom
Sprzedam - Motoryzacja Wynajmę - Inne
Sprzedam - Nieruchomości Szukam do wynajęcia - Dom
Sprzedam - Inne Szukam do wynajęcia - Lokale użytkowe
Kupię - Elektronika Szukam do wynajęcia - Mieszkania / pokoje
Kupię - Motoryzacja Szukam do wynajęcia - Inne
Kupię - Nieruchomości Dam pracę
Kupię - Inne Szukam pracy
Zamienię - Motoryzacja Towarzyskie
Zamienię - Nieruchomości Inne
Zamienię - Inne Oddam za darmo
Wynajmę - lokale użytkowe Przyjmę
Wynajmę - Mieszkania / pokoje SUPER OFERTY Biura Nieruchomości DOM-LUX
Biuro nieruchomości AREA PLUS  
MIDAS Nieruchomości Arkadia Nieruchomości
Skup Aut 24h - Autozłomowanie Biernacki


Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą skupu pojazdów. Kupimy od Państwa auta osobowe i dostawcze. Bez względu na to czy auta są całe czy uszkodzone. Prowadzimy również autoholowanie 24h.


Kontakt: tel. 604-44-44-22, 606-888-391
OGŁOSZENIE PREMIUM - reklama@q4.pl

Pałac Bursztynowy poszukuje kucharza i kelnera z doświadczeniem.


Pałac Bursztynowy poszukuje kucharza i kelnera z doświadczeniem.

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres recepcja@palacbursztynowy lub dostarczenie do recepcji hotelu

Kontakt: Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami
OGŁOSZENIE PREMIUM - reklama@q4.pl


Nowo otwierana restauracja McDonald’s ® MOP Machnacz, trasa A1 zatrudni pracowników na stanowisko:
Menedżer ds. Personalnych
Miejsce pracy: Machnacz, gm. Brześć Kujawski

Oferujemy
- stałą pracę w stabilnej firmie będącej liderem w branży
- możliwość rozwoju zawodowego
- profesjonalny system szkoleń
- dynamiczne środowisko pracy

Zakres obowiązków:
- współpraca z kierownikiem restauracji i pracownikami
- odpowiedzialność za formalności dotyczące spraw pracowniczych
- prowadzenie dokumentacji personalnej i płacowej
- sporządzanie grafików pracowniczych

Wymagamy:
- zdolności interpersonalnych
- bardzo dobrej organizacji pracy
- odpowiedzialności i systematyczności



Mile widziana znajomość przepisów prawa pracy i przepisów ZUS.
CV i list motywacyjny prosimy przesłać do dnia 15.09.2016 r. na adres personalna@pl.mcd.com
z dopiskiem w treści maila „Mgr ds personalnych MOP Machnacz”

Dane osobowe będą przetwarzane przez McDonald's Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-674, ul. Marynarska 15, w celach rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celów. Kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych i prawo poprawiania danych.
Kontakt: e-mail: personalna@pl.mcd.com
OGŁOSZENIE PREMIUM - reklama@q4.pl


Nowo otwierana restauracja McDonald’s ® MOP Machnacz, trasa A1 zatrudni:
osoby pełnoletnie w pełnym i niepełnym wymiarze godzin
na stanowisko Pracownik restauracji


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przygotowywanie produktów, np. kanapek, sałatek, deserów, napojów, obsługa urządzeń
- sprzedaż produktów - obsługa kasy fiskalnej, zestawianie i wydawanie zamówień
- prace magazynowe - uzupełnianie zapasów
- utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń
- prace porządkowe na sali restauracyjnej oraz na terenie zewnętrznym wokół restauracji


Doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane.
Serdecznie zapraszamy również osoby niepełnosprawne
CV i list motywacyjny prosimy przesłać do dnia 12.09.2016 r. na adres rekrutacja@pl.mcd.com
z dopiskiem w treści maila „Pracownik MOP Machnacz”

Dane osobowe będą przetwarzane przez McDonald's Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-674, ul. Marynarska 15, w celach rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celów. Kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych i prawo poprawiania danych.
Kontakt: e-mail: rekrtacja@pl.mcd.com
OGŁOSZENIE PREMIUM - reklama@q4.pl


Nowo otwierana restauracja McDonald’s ® MOP Machnacz, trasa A1 zatrudni pracowników na stanowisko:
Manager
Miejsce pracy: Machnacz, gm. Brześć Kujawski

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- zarządzanie restauracją i koordynację pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w McDonald’s procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiska
- kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji w tym: obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna i teren zewnętrzny
- sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji

Oferujemy:
- stałą pracę w stabilnej firmie będącej liderem w branży
- możliwości rozwoju zawodowego i awansu
- nowoczesne zasady zarządzania biznesem
- rozwinięty system szkoleń
- system wynagrodzeń bezpośrednio związany z efektywnością i wynikami pracy

Wymagamy:
- zdolności interpersonalnych
- chęci do szkolenia i rozwoju zawodowego
- umiejętności pracy w zespole
- umiejętności podejmowania decyzji
- dyscypliny i sumienności
- energii i zaangażowania
- dyspozycyjności

CV i list motywacyjny prosimy przesłać do dnia 12.09.2016 r. na adres rekrutacja@pl.mcd.com
z dopiskiem w treści maila „Mgr MOP Machnacz”

Dane osobowe będą przetwarzane przez McDonald's Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-674, ul. Marynarska 15, w celach rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celów. Kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych i prawo poprawiania danych.
Kontakt: e-mail: rekrutacja@pl.mcd.com
OGŁOSZENIE PREMIUM - reklama@q4.pl

Firma EUROPANELS - producent i dystrybutor płyt warstwowych poszukuje osobę na stanowisko:

ZAOPATRZENIOWIEC

Miejsce pracy: Włocławek

Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
analizowanie poziomu zapotrzebowania na surowce, materiały i towary handlowe;
utrzymywanie relacji z istniejącymi dostawcami oraz nawiązywanie nowych kontaktów;
bieżące monitorowanie rynku surowców i usług;
dokonywanie zakupów zgodnie z ustalonymi procedurami i obowiązującą polityką Spółki w tym obszarze;
podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji procesów zakupowych i kosztów zakupów;
monitorowanie jakości i terminowości dostaw oraz ocena dostawców.

Oczekiwania wobec kandydatów:
wykształcenie techniczne;
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel na poziomie umożliwiającym sprawne gromadzenie i analizę danych);
wysoki poziom umiejętności interpersonalnych poparty doświadczeniem w nawiązywaniu
i rozwijaniu relacji z kontrahentami oraz w prowadzeniu negocjacji handlowych;
myślenie analityczne.

Firma oferuje:
stałą pracę w młodym zespole;
warunki i narzędzia pracy adekwatne do zajmowanego stanowiska;
umowę o pracę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z nazwą stanowiska w temacie e-maila na adres: kariera@europanels.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883). Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.
Kontakt: tel. xxxxxxxxx / email: kariera@europanels.pl
Wysłano: 31-08-2016 14:46 
ID: 1477618

Zlecę założenie płytek na balkonie w bloku we Włocławku na osiedlu Kazimierza Wielkiego. Kontakt tylko telefoniczny 886461959.
Kontakt: tel. 886461959 / email: wiktoria200761@wp.pl
Wysłano: 31-08-2016 12:53 
ID: 1477605

Zatrudnię sprzedawcę do Salonu Prasowego Inmedio we Wzorcowni.
Oferuję 6,00 PLN /h na umowę zlecenie. Przeciętnie ok.100 godzin miesięcznie.
Praca głównie na popołudnia (14,30-21,00) i weekendy.
CV proszę przesłać na adres: praca.inmedio@vip.onet.pl
Kontakt: tel. 542523507 / email: praca.inmedio@vip.onet.pl
Wysłano: 31-08-2016 12:45 
ID: 1477602

Firma RUN - Chłodnie we Włocławku Sp. z o.o. zatrudni pracowników uczciwych, dyspozycyjnych, pracowitych i sumiennych do pracy na produkcji. Zainteresowane osoby proszone są o kontakt telefoniczny lub przesyłanie CV na podany adres mailowy jak również składanie podań osobiście w siedzibie firmy we Włocławku przy ul. Wysokiej 14.
Kontakt: tel. 544123936 / email: mczarnecka@runchlodnia.com.pl
Wysłano: 31-08-2016 12:43 
ID: 1477601

Firma budowlana z Włocławka nawiąże współpracę z podwykonawcami oraz zatrudni pracowników.
Kontakt: tel. 667243117 / email: kadry@budmont.eu
Wysłano: 31-08-2016 11:56 
ID: 1477596

Przyjmę do pracy przy dociepleniach.
Cena: 10 PLN
Kontakt: tel. 730772732 / email: biuro-darmis@wp.pl
Wysłano: 31-08-2016 11:44 
ID: 1477592

Apex - Elzar to firma specjalizująca się w zakresie: automatyka przemysłowa, remonty silników elektrycznych, instalacje elektryczne, remonty transformatorów energetycznych, klimatyzacja i wentylacja, ciepłownictwo, energetyka wiatrowa, systemy Ex, badania i pomiary. Jesteśmy doświadczonym i odpowiedzialnym partnerem. Naszą działalność prowadzimy na terenie Polski. W naszej pracy wykorzystujemy najnowsze technologie i współpracujemy ze światowymi dostawcami urządzeń dla branż takich jak przemysłowe instalacje elektryczne, automatyka i analityka przemysłowa, co zapewnia osiąganie dużej niezawodności naszych wdrożeń.

Apex - Elzar Spółka z o.o. mocno wierzy w możliwości, jakie prezentuje dobrze wyszkolony, współgrający zespół. Stworzyliśmy dynamiczne i przyjazne środowisko, w którym łatwo jest wyrazić swój potencjał i przyczynić się do wspólnego sukcesu. W związku z dalszym rozwojem firmy poszukujemy:

Specjalisty ds. zaopatrzenia
Miejsce pracy: Włocławek

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała pracę:
- przeprowadzanie procesów zakupowych zgodnie z wewnętrznymi przepisami Spółki (przygotowanie zapytań
ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie zamówień),
- wystawianie i obsługa zapotrzebowani i zamówień,
- monitorowanie zawartych umów i analiza rynku dostawców,
- pogłębianie współpracy z aktualnymi dostawcami oraz poszukiwanie dostawców alternatywnych,
- praca w systemie ERP,
- sporządzanie analiz, raportów i zestawień,
- tworzenie i wdrażanie projektów optymalizujących zakupy,
- współpraca z innymi działami w firmie


Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętności negocjacyjne i prowadzenia rozmów handlowych,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność optymalizacji procesu zakupowego pod względem operacyjnym,
- umiejętność pracy w zespole
- szeroko rozwinięte umiejętności analityczne oraz zdolności interpersonalne

Oferujemy:
- stabilne warunku zatrudnienia,
- pracę w młodym zespole,
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności


Zainteresowane osoby zapraszamy do składania aplikacji do dnia 30.09.2016 roku podając w temacie wiadomości nazwę stanowiska.

Informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

W ofercie prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)
Kontakt: tel. 601089784 / email: i.agatowska@apex-elzar.com.pl
Wysłano: 31-08-2016 10:56 
ID: 1477586

Zatrudnie osobe do pracy w budce gastronomicznej. Praca polega na przygotowaniu i sprzedazy fast_food miejsce pracy szpetal gorny zarobki 9zl/h
Kontakt: tel. 601742407 / email: klinskimariusz@o2.pl
Wysłano: 31-08-2016 10:29 
ID: 1477581

Firma PV Prefabet Kluczbork S.A. we Włocławku przyjmie pracownika z doświadczeniem na stanowisko elektromechanik lub mechanik z mile widzianą znajomością elektryki.
CV kierować elektronicznie na krzysztof.roginski@pv-prefabet.com.pl lub w formie papierowej na portierni na ul. Wiklinowej 20.
Kontakt: tel. 544169026 / email: krzysztof.roginski@pv-prefabet.com.pl
Wysłano: 31-08-2016 10:10 
ID: 1477575

MJ DESIGN SP.J. w WIEŃCU - producent krzeseł biurowych zatrudni:
osobę na stanowisko specjalisty ds. handlu.
Od kandydatów oczekuje się:
1) bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
2) znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
3) prawo jazdy kat. B
4) doświadczenia na podobnym stanowisku
Dodatkowe atuty: samodzielność, rzetelność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres.
Obowiązki na stanowisku pracy:
1) kompleksowa obsługa zamówień zagranicznych i krajowych
2) kontakt telefoniczny i mailowy z klientem
3) poszukiwanie nowych rynków zbytu
4) poszukiwanie nowych klientów zagranicznych
Oferujemy:
1) zatrudnienie na umowę o pracę (pełny etat)
2) praca w Wieńcu od pon. do pt. w godz. 8:00 – 16:00
3) stała pewna praca
Aplikacje proszę przesyłać na skrzynkę mailową: office@mjdesign.com.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883).
Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami w stosownym terminie.
Kontakt: tel. 542330740 / email: office@mjdesign.com.pl
Wysłano: 31-08-2016 10:08 
ID: 1477573

MJ DESIGN SP.J. w WIEŃCU - producent krzeseł biurowych zatrudni:
Specjalistę ds. sprzedaży internetowej ze znajomością zagadnień informatyki

Od kandydatów oczekuje się:
1) wykształcenie wyższe - mile widziane techniczne
2) bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
3) prawo jazdy kat. B
4) znajomość zagadnień obróbki graficznej (GIMP bądź PHOTOSHOP, poziom podstawowy)

Dodatkowe atuty: samodzielność, rzetelność, dyspozycyjność, odporność na stres.

Obowiązki na stanowisku pracy:
1) obsługa strony internetowej (modernizacja, aktualizacja_)
i portali społecznościowych
2) obsługa sklepu internetowego
3) obróbka zdjęć, tworzenie ulotek, tworzenie kart katalogowych produktu
4) praca z allegro

Oferujemy:
1) zatrudnienie na umowę o pracę (pełny etat)
Prosimy o dołączenie klauzuli
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883).
Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami w stosownym terminie.
Aplikacje proszę przesyłać na skrzynkę mailową: office@mjdesign.com.pl
Kontakt: tel. 542330740 / email: office@mjdesign.com.pl
Wysłano: 31-08-2016 10:06 
ID: 1477572

Opiekunka z komunikatywną/ dobrą znajomością j. niemieckiego do Pani w Neuruppin (Brandenburgia, ok. Oranienburga)

FIRMA ANGEL CARE 24 OFERUJE PRACĘ OPIEKUNOM/OPIEKUNKOM OSÓB STARSZYCH NA TERENIE NIEMIEC! ATRAKCYJNE WARUNKI ZATRUDIENIA, ZAROBKI DO 1400 EURO NETTO + PREMIE!
TERMIN WYJAZDU: 08.09.

Profil Podopiecznej:
Wiek: 76lat
Waga: 43 kg
Wzrost: 176 cm
Schorzenia: demencja, osteoporoza, inkontynencja moczowa (podopieczna nosi wkładki oraz pieluchomajtki).
Sposób poruszania się: pani porusza się samodzielnie.
Warunki mieszkaniowe: pani mieszka sama w domu jednorodzinnym z ogrodem.
Dla opiekunki: Opiekunka ma do dyspozycji osobny pokój ze standardowym wyposażeniem (dostęp do Internetu, telewizor) oraz osobną łazienkę.
Zadania opiekunki:
- pomoc podopiecznej przy wykonywaniu higienicznych czynności oraz roz- i ubieraniu
- zmiana pieluchomajtek
- pomoc w czasie jedzenia (np. krojenie)
- przygotowywanie posiłków i dbanie o czystość w domu
- spędzanie czasu z podopieczną (rozmowy, spacery itp.).


Wymagania:
- komunikatywna/dobra znajomość języka niemieckiego;
- doświadczenie w opiece nad osobami starszymi, zwłaszcza cierpiącymi na demencję;
- odpowiedzialność, cierpliwość, pogodne usposobienie oraz chęć pomagania innym;
- gotowość do wyjazdu na 2 m-ce.
Oferujemy:
• legalną i pewną pracę w Niemczech;
• ubezpieczenie podczas wyjazdu oraz opłacone składki ZUS;
• atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie + PREMIA ZA REFERENCJE/ POLECENIE NOWEJ OPIEKUNKI!;
• PREMIUJEMY również regularne wyjazdy – zapytaj o Anielski Pakiet Premiowy (nawet 100 E premii!);
• bezpłatne zakwaterowanie oraz wyżywienie w miejscu pracy;
• organizację wyjazdu i opłacenie kosztów podróży;
• opiekę polskojęzycznego koordynatora w czasie zagranicznego pobytu;
• możliwość stałej współpracy.

CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE!
Skontaktuj się z nami:
- zadzwoń na nr +48 733 388 300 lub +48 52 388 67 65;
- wyślij SMS o treści OPIEKA – oddzwonimy!




Kontakt: tel. +48733388300 / email: daria.otlowska@angelcare24.eu
Wysłano: 31-08-2016 09:49 
ID: 1477567

1 2 3 4 5 





Napisz do nas  O firmie  Prywatność  Dla prasy  Reklama  Komunikaty
Włocławski Portal Internetowy "www.q4.pl" - 87-800 Włocławek ul. Przedmiejska 5 tel/fax (54) 231-28-82
Copyright ˆ 1993-2015 Włocławski Portal Internetowy